Pages

Followers

Friday, December 14, 2012

MY FIRST TIME

Assalamualaikum...
Hai Semua...

Hmm... Tajuk tak bley blah kan?kan?kan?...hehe..... Yang pasti ini bukan nak cerita "kisah sedih hidup" aku ke, kisah "kerja" aku ke, "luahan perasaan" ke, "kutuk- mengutuk yang tak de pekdahnye" ke, kisah "sepupu" ke atau anything lah.. Tapi nak ceritakan pengalaman je...Pengalaman Hokeyysss...Ade ape dengan My First Time tu ek kome....ce citer ce citer..hehe....cam gempak jek bunyik nye.......Sebenarnye nak citer pasal first time aku pegang Ular Sawa....tak pernah-pernah aku pegang Ulo Sawa dalam idup aku... Time panjat Gunung Angsi aritu kitorang pergi melawat Taman Ular Sawa di tempat yang berdekatan dengan tempat penginapan.. tak ingat la name tempat tu..tapi dekat la dengan Gunung Angsi tu....(Pengalaman naik Gunung Angsi sila lihat entry lepas). First time aku pegang ular sawa ni rase macam lembut je.. macam kita pegang kulit kita yang tengah basah... let say...hemmm..kulit yang tengah berpeluh.... lebey kurang macam tu la.... Ade gak beberapa orang staf lain yang nak cuba pegang... Moh kite tengok gambo-gambo dema yang macam-macam mimik muka bila pegang Ulo tu.....hehe...

 Hehe..berani tak saye...;)


 Yang ni muke tak bley tahan...hehe..First time jugak kot...

Cewahh...Steady je.....Dalam hati tak tau tuh...hehe..

  Penerangan daripada Penjaga Taman Ular...

  Tengok Ular Sawa dalam kandang... Besar giler....!!Erk..tak depon dlm gambo??

 Jom..nak balik dah....!!!


Okey..takat ni dulu ye..... Jumpe lagi di entry yang akan datang ye......bye kawan n budak kepoh....



Dari Mata Arisa,

Arisa

No comments:

Post a Comment