Pages

Followers

Thursday, November 22, 2012

SoaLan di JawaB deNgaN SoALan......

Assalamualaikum.... Hai kawan-kawan......

Pernah tak korang menghadapi situasi bila soalan yang diajukan dijawab dengan soalan....? Mesti pernah kan? kan? kan? hehe... Jum kite tengok situasi di bawah ini........;)

Situasi 1
A : Weh, nak makan mane?
B : Nak makan mane? Aku mane tau.....

Situasi 2
A : Ko nak makan ape?
B : Ko ade duit ke nak beli makanan?

Situasi 3
A : Cantek ar kete tu..... Minat plak aku...ko suke tak?
B : Ko nak beli ke?

Situasi 4
A : Ko rase kalo aku ngorat minah tu die layan tak?
B : Ko rase??

Situasi 5
A : Aku lapar la... Ko lapar tak?
B : Tadi ko tak makan ke?

Situasi 6
A : Agak-agak bile la aku ni nak kawen ek?
B : Ko nak kawen ke?

Situasi 7
A : Hai..bile la aku ni nak ade duit banyak ni?
B : Aritu gi intebiu dapat ke keje tu?

Situasi 8
A : Sape di dalam? Ade orang kat umah ke?
B : Sape tu?

Situasi 9
A : Boleh tak kalo aku nak bagi penampo kat budak tu?
B : Ko dah lame idop ke?

Situasi 10
A : Ko rase patut tak aku amek barang tu?
B : Ko nak kena penampo ke?



Dari Mata Arisa,

Arisa

No comments:

Post a Comment