Pages

Followers

Wednesday, November 21, 2012

PeNuLis BLoG YaNg KiaN MeLaTaH....

Assalamualaikum..


Hai kawan-kawan....dan hai penulis blog (yang berkaitan je la kan) yang kian melatah...



Aku hairan kenapa ada sesetengah blogger yang cepat melatah bila terbaca entry-entry yang.....macamana nak cakap ek.. ha...... yang macam pepatah ni..... "Siapa Makan Cabai Die la Terasa Pedasnya".. Bila dah baca blog orang, die fikir lain dan yang paling teruk Siap mengamuk-ngamuk lagi.... and membebel-bebel tak tentu hala dalam blog...... ape ke heinye pun....Okey Jom kite tengok gambo cili.......hahahaha....



Cabai Tonggek

 

Cabai Masak



Cabai Burung



Haaa.... masak lemak pun sodap ni..  Jadi kepada yang cepat melatah bile baca blog orang tu cepat-cepat la makan cabai a.k.a cili..... Bye...

P/S :- Oppsss...Telebey sudah.... Nak bagitaw.... Ini Blog aku.. suka ati la aku nak tulis ape kan... Blog aku, aku punya.. Blog Kau, Kau punya.. Shut-Up..... Nak terase wat pe..bukan mention nama sesape pun ke hape ke... Sila print...haha...




Dari Mata Arisa,

Arisa

2 comments:

  1. Replies
    1. Blom lagi tu..die tengah tunggu mase je nak cari ayat-ayat ustaz......nak pos kat blog die..tunggu je....

      Delete