Pages

Followers

Friday, February 24, 2012

GUNUNG ANGSI (PART 1)

Dah lame aku tak buat aktiviti-aktiviti macam masa aku kat sekolah dulu.. Aku rase start form 3 sampai form 6 aku memang aktif la jugak join2 aktiviti-aktiviti lasak.. Macam aktiviti Perkhemahan Pengakap (F3-F4-F5), Berbasikal dari Lambor Kiri ke Teluk Senangin (F5), Pastu Perkhemahan PBSM (F6)..[Boleh tahan aktif jugak aku dulu mase sekolah ek...hrm..] Semua tu merupakan kenangan yang paaaalingg manis dalam hidup aku :)...
Tapi.. minggu ni (25/02/2012-26/02/2012) aku akan lakukan aktiviti lasak lagi.. Tapi kali ni berbeza sikit..Aku nak mendaki Gunung Angsi, Negori Sembilan...Selalu aku naik bukit je...[ala..bukit yang kat gopeng ipoh tu...]GUNUNG ANGSI....!!! TUNGGU..!!! AKU DATANG....!!!!!!!!!...   (bersambung).............




Dari Mata Arisa,
Arisa
 

4 comments:

  1. Nanti atas Gunung tangkap2 gambar cantik-cantik..

    ReplyDelete
  2. wah mesti seronok....selamat mendaki ye...semoga selamat dlm perjalanan

    ReplyDelete
  3. Saya dah pergi..seronok sgt walaupun letih..skrg belum ada masa nak update blog ni..mungkin nanti saya akan update blog ni....TQ kepada yang sudi memberi komen...;)Nantikan Gunung Angsi Part 2 and 3..

    ReplyDelete
  4. assalam..ehem mama tak pernah mendaki gunung lagi..hu2x..thanks.. :)

    ReplyDelete